پس از ترور نافرجام ترامپ؛ وقوع حادثه امنیتی دیگر در نزدیکی کنگره ملی جمهوری‌خواهان-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

پس از ترور نافرجام ترامپ؛ وقوع حادثه امنیتی دیگر در نزدیکی کنگره ملی جمهوری‌خواهان

ماموران پلیس میلواکی فردی که در نزدیکی «کنگره ملی جمهوری‌خواهان» چاقوکشی کرده بود را به ضرب گلوله از پا در آوردند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۲۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 17
کد خبر: ۲۵۰۲۰۶

به گزارش راهبرد معاصر، براساس اعلام پلیس میلواکی، مأموران پلیس این منطقه به روی فردی که در نزدیکی کنگره ملی جمهوری‌خواهان دست به چاقوکشی زده بود، آتش گشوده و او را از پا درآوردند.

 

جفری نورمن، رئیس پلیس میلواکی گفت که پنج افسر دپارتمان پلیس کلمبوس در ایالت اوهایو پس از هشدار به فردی مسلح به چاقو که به شخصی غیرمسلح حمله کرده بود، شلیک کردند و او را از پا درآوردند. همچنین دو قبضه چاقو از محل حادثه ضبط شد.

 

پلیس مدعی شده است که پس از بررسی دوربین متصل به یونیفرم مأموران، از مسلح بودن فرد کشته شده اطمینان حاصل کرده است.

 

پلیس کلمبوس، شهردار میلواکی و همچنین یکی از سخنگویان مرکز فرماندهی مشترک کنگره ملی جمهوری‌خوهان گفته‌اند که هیچ مدرکی دال بر ارتباط این چاقوکشی و تیراندازی با این کنگره وجود ندارد.

 

این حادثه به فاصله چند روز پس از تیراندازی به دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در جریان یک گردهمایی انتخاباتی در پنسیلوانیا رخ داده است. در این حادثه که اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) آن را «ترور» خوانده است، ترامپ از ناحیه گوش راست زخمی و ضارب نیز به ضرب گلوله سرویس مخفی آمریکا کشته شد. تحقیقات درباره این ترور نافرجام ادامه دارد./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده